22.8.2012

Carpe diem - tartu hetkeen






Olen viimeaikoina taas innostunut kunnolla kuvailemaan ja tuossa näkyy muutamat lähipäivinä otetut kuvat. (: Olen myös aikeissa ostaa toisen objektiivin, tuossa nykyisessä on tuskallisen pieni zoomi, ja ottaen huomioon että kuvailen paljon kukkia ym. olisi joku makro-objektiivi aikas kiva. :D Ja niinkuin huomata saattaa vaihdoin blogin nimen. En pitänyt vanhasta nimestä ollenkaan, ja olen miettinyt tätä nimeä pitemmän aikaa. Mutta kertokaapas mielipiteitä nimestä ja ulkoasusta! (: 

-Liisa

9 kommenttia:

  1. tykkään! mitä objektiivii oot aatellu? kiinteet vai zoomii?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! (: Aattelin jotain tamronin objektiivia, joko 70-300mm tai 18-200mm. Pitäs kans hiukan lueskella että onko noi tamron mitenkään hyvä merkki. Ainakin se on paljon halvempia kuin canon. :D

      Poista
    2. Okeii! Mun uusin putki, toi 28-75mm on tamronin ja olen ollu ihan tyytyväinen! :) Mut kannattaa just lukee putki kohtasia mielipiteitä.

      Poista
  2. Ihana toi uus banneri! Ihania kuvia taas ottanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Itsekin olen tyytyväinen tuohon banneriin. (:

      Poista
  3. ihana blogi sulla:)! Millä ohjelmalla oot muokannu tuon bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :D banneriin olen käyttänyt Gimpiä. (:

      Poista
  4. Tosi upeita nää sun kuvat !

    VastaaPoista