15.6.2013

Alkuloma

Kesälomaa on ollut nyt sellaiset kaksi viikkoa, ja nekin ovat menneet tosi nopeasti. Lähinnä olen vaan nähnyt kavereita, uinut, käynyt ostoksilla ja ihan vaan nauttinut siitä, että ei tarvitse tehdä mitään. Olen käyttänyt aikaani myös perusteellisempaan valokuvauksen opetteluun. Ostinkin sellaisen melkein tuhat sivuisen valokuvauskirjan, ja siitä on kyllä löytynyt valtavasti uusia vinkkejä. Lisäksi olen koukuttanut itseni muutamiin uusiin sarjoihin. Carrien päiväkirjoja ja valehtelevia viettelijöitä on tullut vahdattu netistä ja gossip girliä netflixistä. Meneehän se loma näinkin. :D
Muttä tässä olisi kuvasaalista erittäin pitkältä aikaväliltä, lähinnä kukkia, mutta vilahtaa siellä se uusi mahtava valokuvauskirjakin. 

- Liisa

4 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana blogi! Onko tuo kirja sun mielestä hyvä? Oon itse miettinyt sen ostamista, mutta en ole vielä vain ihan varma...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D Ja onhan se, kaikki on selitetty aika yksinkertaisesti ja helppotajuisesti. Itse olen ainakin löytänyt tosi paljon hyviä vinkkejä ja oppinut paljon uutta! (: Siinä on myös aika paljon jotain studio- tai hääkuvaus ym. juttuja, jotka eivät ainakaan minua niin paljon koske, mutta noin paksussa kirjassa riittää asiaa vaikka ne hyppäisikin yli. Joitakin asioita myös toistetaan, koska tuo on 4 kirjan yhteisnidos. Ja lisäksi tekstiä on tosi mukava lukea, kirjoittaja kertoo omia kokemuksiaan ja selittää asiat hauskalla tavalla (:

      Poista
  2. Tosi hienoja kuvia, sul on ihana banneri! :) Mistä ostit tuon kirjan paljonko se makso? Ihana blogi :) illi-synchro.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Ostin sen prismasta, ja silloin siellä oli joku kirjakampanja, jolloin se maksoi vain 15€. Mutta normaalihintakaan ei ole kuin 25€, joka mielestäni ei ole mitenkään hirveän paljon noin suuresta kirjasta, sivuja on sellaiset 900. (:

      Poista