17.8.2013

Intoa puhkuen


Olette varmaan huomanneet blogini olleen kesällä aika hiljainen. Tämä johtui siitä, että postaamisintoni oli aika matalalla. Olin kuitenkin päättänyt kirjoittaa tänne noin kerran viikossa, vaikka se ei olisi aina niin kovasti kiinnostanut.  Tiesin, että jossain kohtaa innostus taas nousisi. Nyt niin on käynyt, ja olen iloinen siitä, että olen päivittänyt tätä tasaisesti. Minulle käy yleensä niin, että hetken aikaa olen kiinnostunut jostain asiasta niin etten muuta mietikään. Kuukauden parin päästä koko asia ei enää oikein kiinnostakaan yhtä paljon, mutta taas myöhemmin into palaa. Oikeastaan ainoa asia josta olen pitänyt monen vuoden ajan ilman mitään taukoja on valokuvaus. Enkä tähän blogiinkaan ole missään kohtaa kokonaan kyllästynyt, välillä mielenkiinto on vaan vähän alempana, niinkuin nyt kesällä. Jokatapauksessa, nyt alan panostamaan tähän taas kunnolla. Eilen muutin myös blogin ulkoasun, koska vanha oli suoraan sanottuna aika hirveä. Nyt tämä on yksinkertainen ja puhtaan valkoinen, jolloin päähuomio on itse kuvilla. Alan myös laittamaan kuvat suurempina, sen kokoisina kun ne ovat tässä postauksessa. Itse ainakin pidän sellaisista blogeista missä on suuret kuvat. 
Palaillaan taas pian! 

- Liisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti