27.12.2012

What I got for christmas 2012?

Niinkuin viime postauksessa sanoin ehkä tekeväni, kuvasin tänään videon. Ennen en ole tämän tyyppistä videota kuvannut, mutta oli kyllä ihan mukavaa. Youtube tosin tuntui huonontaneen laatua aikatavalla. Tai sitten minä vain kuvittelin. Mutta toivottavasti tykkäätte ja kertokaa ihmeessä jos haluatte minun tekevän enemmän videoita. Ja anteeksi että puheeni kuulosta monissa kohdissa aika tönköltä, en ole oikein tottunut puhumaan kameralle. Anteeksi myös kamala aloituskuva. :D


 
 
Tuli jälkikäteen mieleen että videosta puuttuu yöasu jonka sain äidiltä. Se tosin näkyy viime postauksessa kuvassa jossa olen Pempen kanssa. 
- Liisa
 

7 kommenttia:

  1. Et sä tönköltä kuulostanut yhtään. Toi video oli loistava ja sä olet niin kaunis.aamen. Ja oli kiva ku mun lahjatki esittelit :)! + mulla on sulle todella suuria uutisia mut enpä paljasta vielä :D

    VastaaPoista
  2. ohhoh ootpas ollu kilttinä! :D ja tosi kiva idea tää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no enpäs tiedä siitä... :DD ja olihan se ihan mukavaa kuvailla videota. (:

      Poista
  3. huii, video oli tosi kiva! itse en uskalla, nössö kun olen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! itsekin mietin pitkään että viitsinkö ja uskallanko kuvata, mutta loppujenlopuksi se oli tosi mukavaa. (:

      Poista