12.1.2013

Hei hei joulu


Anteeksi taas tämä hetkellinen blogihiljaisuus. Olisin muuten kyllä postaillut, mutta kuvia ei ole tullut otettua vähään aikaan. Ainakaan sellaisia jotka voisi tänne laittaa. Tämänkin postauksen kuvat ovat jostain arkistojen kätköistä, ajattelin että nyt on viimeiset hetket laittaa jouluisia kuvia. Onhan huomenna jo nuutinpäivä ja itse olen ainakin jo ottanut kaikki joulukoristeet pois. Nyt voikin alkaa odottamaan kesää. Ihan huomiotta en ole blogia kylläkään jättänyt, sillä olen hiukan muokkaillut ulkoasua. Tähän olen kyllä ihan tyytyväinen, vaikka onkin aika ankean värinen, mikä ei ihan sovi blogin nimeen. Mutta onhan kuvissa sentään väriä. 
Olen tällä hetkellä ihan koukussa Pakoon. Katsotaan sitä veljen kanssa ainakin kaksi jaksoa päivässä Netflixistä. Netflix on muutenkin aivan mahtava. Kannattaa kokeilla ainakin se ilmainen kuukausi. Elokuvia siellä ei mitenkään valtavasti mielestäni ole, mutta hyviä sarjoja on vaikka ja kuinka. Tv-ohjelmista puheenollen, tänään tulee taas putous. Katsooko joku teistä sitä? Itse olen aina pitänyt siitä mutta tänä vuonna olin kyllä hiukan pettynyt niihin sketsi-hahmoihin. Mutta eipä minulla nyt muuta, yritän kehitellä jotain mielenkiintoisempia postauksia. Ja kertokaa mielipiteenne uudesta ulkoasusta. (:

- Liisa

2 kommenttia:

  1. Tää ulkoasuhan on mahtava! Sama ongelma itelläki ku kuvia ei oo ottanu mutta siis, netflix on mahtava!

    VastaaPoista