31.1.2013

Vihdoinkin

Tänään se vihdoin saapui, nimittäin uusi objektiivini. Olen tässä viimeiset puoli vuotta miettinyt paremman zoom-objektiivin hankkimista, mutta olen aina vaan jahkaillut ja miettinyt mikä malli olisi paras. Nyt kuitenkin tilasin markantalosta Canonin 55-250mm IS objektiivin joka kaikinpuolin vaikutti sopivalta omiin käyttötarkoituksiini. Iso plussa tuli kuvanvakaimesta joka auttaa etenkin hämärässä kuvatessa. Nyt ensikokeilujen perusteella vaikuttaa ihan hyvältä putkelta. (:
Oletteko tekin muuten huomanneet että nykyään monissa blogeissa on jossain keskellä tekstiä linkki, ja siitä pääsee jonnekin nettideittisivustolle. Minunkin blogiini sellaisia on välillä ilmestynyt, enkä todellakaan ole niitä itse laittanut. Varmaan on vaan joku uusi mainoskikka. Ärsyttää että sellaisia pitää blogeihinkin tunkea. Ihankuin niitä ei muuten tarpeeksi olisi.

- Liisa

11 kommenttia:

  1. ooi oon itekki miettiny tota *kadehtii* :__( oikein kiva blogi, löysin tänään tän sen sun joululahjavideos kautta :3 sulla on ihana ääni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D Voin tehdä tosta objektiivista myöhemmin jotain tarkempaa postausta kun oon tutustunut hiukan tarkemmin. (:

      Poista
  2. Oioi! :> ootko ehtiny vielä testaamaan? Ja tuttu juttu nuo ihme mainokset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiukan oon testaillut, ja en tiedä mikä ihme tätä vaivaa ku tää ei suostu tarkentaan kunnolla, edes manuaali tarkennuksella. Mut pitää hiukan tutkiskella. (:

      Poista
    2. Eiku hups, kuvasin liian läheltä ja tän lyhin tarkennusetäisyys on 1.1m. :DD

      Poista
    3. Haha, juuh noissa zoomeissa se yleensä on vähän isompi tuo etäisyys kun einiitä ole tarkoitettu makrokuvaukseen :) Muuten tosi ihana uusi banneri!!!

      Poista
  3. Hieno objektiivi ja uusi banneri on edellistä parempi (Y)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja itsekin olen sitä mieltä. Vanha oli hiukan liian tylsä. (:

      Poista
  4. Mulla on tää sama objektiivi, tykkään tosi paljon (;
    Aivan upea banneri !


    pinjavilma.blogspot.fi <-- saa käydä kurkkaamassa ja liittyä toki lukijaks jos tykkää :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! itsekin olen tätä jo jonkinverran käyttänyt ja tykkään kans. Ja käyn kurkkaamassa. (:

      Poista