8.2.2013

Haaste


 Säännöt:
1.Kiitä haasteen antajaa
2.Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
3.Ilmoita näille 8:lle haasteesta
4.Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi

Fanny haastoi minut tälläiseen haasteeseen, joten iso kiitos hänelle siitä. ♥ Tälläisiä haasteita on aina kiva tehdä, opitte tuntemaan minut hiukan paremmin ja tulee hiukan vaihtelua peruspostauksiin. Tämän postauksen kuvat on viime kesältä, osa niistä on varmaan jossain kohtaa näkynyt täällä blogissa mutta ei anneta sen haitata.Uusia kuvia ei ole tullut otettua sillä tällä hetkellä olen kipeänä.
Tässä pitäisi haastaa 8 bloggaajaa, mutta minä hiukan huijaan ja haastan vaan 4. Tuntuu nimittäin että melkein kaikki ovat jo tehneet tämän, tai jonkun muun faktahaasteen. Mutta kaikki muutkin tehkää ihmeessä tämä haaste ja laittakaa linkki kommenttiboksiin. (:
Haastan:
Julian/Voltage
Heidin/Heidi`s world
Tiian/Things I´ll never say
Annin/ilmalaivataivas
 
 1.Olen tosi huonomuistinen. Unohdan esimerkiksi luettujen kirjojen tai katsottujen elokuvien juonet tosi nopeasti.

  2. Puhun kissalleni kuin olisin sen äiti.


 3. Keräilen muumiastioita, mukeja on ainakin 20.
4. Olen vasenkätinen, mutta syön niinkuin oikeakätiset, koska ykkös luokalla meidän apuopettaja pakotti minut syömään niin. Ei toki vanhanaikaista.


 5.Olen aika pitkä. N.174cm, eikä se pituuskasvu tunnu vieläkään loppuvan.

6. Olen lukenut kaikki Harry Potterit 6-7 kertaa. Muutenkin rakastan lukemista.


7. Vihaan sekaisuutta ja likaisuutta. Sen takia minulla on pieni pakkomielle siivota huonettani, en vaan viihdy huoneessani jos se on ihan sekainen.
8. Aluksi kun minuun tutustuu olen tosi ujo ja hiljainen, mutta kun pääsen vauhtiin ja innostun jostain asiasta minua on mahdoton saada hiljaiseksi. 
- Liisa

6 kommenttia: